luni, 27 octombrie 2014

Vacante de neuitat alaturi de CND Turism

Vara a trecut si a lasat in urma sa amintiri ce nu pot fi sterse usor din memoria mea.Vremea mohorata si rece a toamnei ma face sa imi doresc sa fie iarasi vara si sa calatoresc spre noi orizonturi ,spre noi destinatii  cu CND Turism, sau de ce nu as incerca sa ajung in acele locuri unde am mai fost si care mi-au ramas in inima.

As dori sa vizitez iarasi Croatia,o tara minunata marginita pe o parte de munti inalti cu brazi semeti care iti dau ameteli cand ii privesti si pe cealalta parte marginita de marea cu apa limpede ca cristalul.Sa ma odihnesc la umbra pinilor aflati pe malul marii inconjurati de cactusii imensi cu flori viu colorate in mirosuri imbietoare.
 Imi aduc aminte de vacanta speciala petrecuta In Crikvenica ,Croatia, unde am simtit ca raiul este pe pamant si ca eu fac parte din el.
 Si fiindca mi-am gasit povestea mea la un clik distanta  aici am zis ca ar fi pacat sa nu o cititi si voi .

Crikvenica este un oras asezat pe coasta Vinodolski in Croatia, la gura de varsare a izvorului Dubracine, si este situat la doar treizeci de mile departare de Rijeka, oras asezat intre munte si mare ce se intinde pe o distanta de aproximativ 15km si o latime de 2km, taiat din loc in loc de rauri repezi pline de pesti care coborau din munti.
Am strabatut in jur de 400 km cu autocarul de la aeroportul din capitala Zagreb pana in Crikvenica, drum incadrat pe de o parte de mare iar pe de alta parte de munti si in fata aveam drumul serpuit in care te puteai pierde in lungimea tunelurilor.

Cazare in Crikvenica, Croatia

Am fost cazata la un hotel de patru stele, hotel incarcat de istorie, hotelul Therapia!
 Cladire veche cu incaperi amenajate modern in care trecutul se impleteste cu prezentul si te duce cu gandul inapoi in istorie facandu-te sa crezi ca ai fi stapanul acestui castel. Nu doar hotelul te poate face sa te simti special ci si personalul amabil care m-a facut sa ma simt deosebita.
 Mancarea este foarte buna, de la mancarea traditional mediteraniana pina la aperitive ai tot ce iti doresti, dupa bunul plac si preferinte. Ce sa mai zic de fructele mereu prosapete din care iti puteai face chiar tu un suc proaspat si natural. Hotelul este asezat pe malul marii fiind dotat cu o piscina in aer liber si cu alta piscina in interior. Am avut camera cu vedere la mare de unde puteam sa privesc marea in toata splendoarea ei.
 Cat despre preturi au fost foarte convenabile deoarece in Crikvenica mancarea este foarte scumpa si daca as fi stat la o pensiune sau la un particular as fi dat mai putini bani pe cazare dar as fi platit mult pe mancare si nu cred ca as fi avut asemenea conditii. Deci recomand cu placere cazarea la hotelul Therapia!

Obiective turistice si activitati in Crikvenica, Croatia

Am reusit sa colind intreg orasul la pas si sa ma bucur de privelisti de vis. Un loc incarcat de istorie si de religie. Zi de zi in drumul meu spre plaja ma opream la o capela catolica unde imi placea sa ma rog si unde am simtit ca trupul meu era doar un invelis. Acolo Dumnezeu mi-a indeplinit o dorinta.
 Casele erau asezate in forma de scara si pamant nu prea vedeai, totul este doar piatra. Am mers cu vaporasul pe cealalta parte a orasului si am vizitat catacombe si pesteri, frumuseti pe care nu le poti descrie in cuvinte ,ele trebuie vazute si traite. Un adevarat rai pe pamant!

Impresii si ponturi despre Crikvenica, Croatia

Pentru ce am ajuns eu in Crikvenica?
 Pentru marea limpede ca cristalul in care ma scaldam si imi oglindeam chipul pana pe fundul marii,asa era de limpede apa. Stateam pe malul marii la umbra pinilor si imi incantam privirea cu florile imense de cactusi. Dar acolo nu exista nisip,acolo este doar pietris si am avut nevoie de incaltari potrivite, incaltari ce pot fi cumparate de la comercianti la preturi rezonabile. Un fel de adidasi foarte subtiri care se leaga foarte bine de picior sa nu iti cada atunci cand inoti.
  Daca cumva iti uiti ceva pe plaja sigur vei gasi ce ai uitat a doua zi,acolo nu se fura si vin oameni de peste tot din lume. Am intalnit rusi, bulgari, englezi, toate natiile. Crikvenica este un oras care traieste din turism si multi oameni vin din alte parti sa lucreze acolo si mijlocul lor de transport principal sunt barcutele, mai mari sau mai mici dupa veniturile si posibilitatile fiecaruia. La apus de soare vedeam cum coboara spre malul marii oameni ce se imbarcau si plecau spre casele lor. Era ceva minunat!
 Ce poate sa nu iti placa la un mic rai pe pamant, poate doar preturile foarte ridicate in comparatie cu preturi din oricare alta tara europeana. Asta in caz ca nu esti prea inspirat sa stai la un hotel, daca stai la hotel atunci iti poti permite cate o mica placere cum ar fi o inghetata, o bere sau o sticla cu apa.

Sfaturi pentru cei care vor sa viziteze Crikvenica, Croatia

Sfatul meu pentru toti cei care doresc sa se bucure de minunatul loc numit Crikvenica este sa aiba rezervare la un hotel, la un particular se plateste cazarea pe o noapte in jur de 50 euro si painea este foarte scumpa.
 Recomand sa vizitati intreg orasul la pas sa va bucurati de minunatele privelisti, sa vizitati cu vaporasul imprejurimile cu catacombe si pesteri si intrarea pe plaja costa in jur de 2 euro in fata hotelului, dar daca va deplasati 200m aveti plaja gratis, cu privelisti mult mai frumoase si apa este bine sa o cumparati de la magazine ,este la jumate de pret.
 Apa minerala din Crikvenica este cea mai buna apa din lume ,asa ca daca ajungeti, consumati cat de multa puteti,nu veti regreta. Cu gandul ca poate voi fi fost de folos cuiva care doreste sa ajunga in Crikvenica imi inchei micuta mea poveste cu gandul ca poate voi mai avea prilejul sa mai ajung in micul rai macar o data in viata!
 Ar mai fi multe lucruri de spus, dar pana la urma fiecare isi traieste povestea dupa propriul stil... Imi pare bine ca am avut ocazia sa retraiesc sentimentele acestui concediu, chiar si pentru cateva minute, pentru ca fiecare calatorie in care "ne reintoarcem", chiar si cu gandul ne invata aceeasi lectie: in concediu se traieste in prezent – ca sa ne putem hrani cu amintirile frumoase pana la urmatoarea escapada!

Dar multe sunt amintirile mele si abia m-am trezit din vacanta de vis petrecuta la Paris in aceasta minunata toamna.
 Inca de la primii pasi facuti pe pamantul Frantei am simtit ca toate natiile sau adunat la un loc si acel loc era numit Paris!Parca as fi vizitat tot globul pamantesc si acest glob se numea Paris.
 Am vizitat  orasul zi de zi de dimineata si pana seara tarziu.Am dorit sa invat totul despre acest oras cu istorie bogata despre care am citit in cartile lui Alexandre Dumas si care mi-au marcat copilaria intr-un mod placut.Am vizitat muzee,m-am intors in copilarie si m-am distrat la DisneyLand,locul unde magia se intalneste cu basmul si copilaria si nu iti dai seama daca esti adult ,copil sau personaj de basm.

CND Turism ne ofera vacante speciale in locuri speciale din care vom reveni cu amintiri placute care vor dainui peste timp si de aceea este bine sa nu renuntam nicicand  sa ne bucuram .

Cu CND Turism putem sa fim tot ce ne dorim ,putem sa fim adulti intr-o lume a copilariei sau putem sa fim copii intr-o lume de basm ,tine doar de noi daca ne dorim cu adevarat sa fim ce ne dorim sa fim.

Voi ce destinatii speciale cunoasteti si unde ati dori sa calatoriti cu CND Turism?

Cu acest articol particip la SuperBlog 2014!