marți, 7 octombrie 2014

Protejeaza-ti orice device doar cu Smart Protection


Ai un telefon  sau o tableta la care tii si care vrei sa ramana la fel ca in prima zi  ?Este vremea sa le protejezi aplicand o folie Smart Protection!

 Mi-am cumparat tableta si in mod normal a venit la pachet si cu o folie de protectie aplicata  si care la doua folosiri s-a dezlipit si tableta mea a ajuns de rasul curcilor.Cand vine cineva la mine si imi vede tableta ma intreaba daca a trecut cumva prin Ucraina si Putin a dorit sa o cucereasca.Eu zambesc si ma laud ca este cea mai performanta tableta,dar nu tine,este prea zgaraiata. Unde mai pui ca am lipit folia existenta cu banda pe margini sa tina cat de cat cu gandul ca asa va fi protejata.Insa mai rau am facut caci avand goluri de aer intre folie si ecran ,mizeria a patruns si tableta arata ca dupa razboi!

 M-am hotarat ca orice device as cumpara sa am grija sa nu ajunga ca tableta mea sau chiar mai rau!

Asa nu !



Dar sa va arat cum ar arata tableta mea cu folie de protectie si nici nu ai zice ca nu este noua .


Smart Protection  este cea mai noua folie de protectie aparuta pe piata.
Acest produs are o garantie de 10 ani impotriva ingalbenirii, deteriorarii, exfolierii si pierderii claritatii. Smart Protection este cu adevarat cea mai revolutionara folie de protectie inventata vreodata.
Folia este compusa din 4 straturi speciale cu o grosime totala de 0.2mm. Stratul de suprafata fiind creat din polimeri speciali elastomeri  care “se vindeca” in timp eliminand orice urma de zgarietura. Datorita compozitiei folosite partea lipicioasa a foliei nu lasa nici o urma in cazul in care se doreste schimbarea sau inlaturarea ei.


Cand am cumparat fiului meu un Samsung Galaxi S4 am zis ca acest device nu va ajunge ca tableta mea si am achititionat sticla securizata pentru protectia acestuia.
Ultra Smart Protection (sticla securizata) este o protectie speciala care are in componenta sticla tratata termic si chimic pentru a proteja display-urile telefoanelor impotriva socurilor si zgarieturilor absorbind efectiv impactul.

Inainte de montaj:




Dupa montaj:



 Concluzia :este ceva de care nu ne putem lipsi daca ne dorim ca device-ul nostru sa arate mult timp ca  nou!


Caracteristici principale ale sticlei securizate:

Tehnologie rezistenta la zgarieturi





 Transparenta ridicata





 Poate fi folosita repetat


 Daca tot dam o gramada de bani pe un device eu zic sa avem mereu grija de investitia noastra si sa nu fim obligati sa schimbam produsul foarte des si cu costuri mari pentru bugetul nostru. La un pret derizoriu vom avea mereu protectie si garantia ca produsele vor fi protejate mereu doar cu Smart Protection!



3 comentarii:

  1. Samsung Galaxi S4 este cel mai bun superb articolul

    RăspundețiȘtergere
  2. dumitrascu lacramioara7 octombrie 2014 la 10:16

    da asa este un telefon.o tableta trebuie protejate cu o folie de calitate!

    RăspundețiȘtergere
  3. Smart Protection! ne ajuta in orice imprejurare

    RăspundețiȘtergere