joi, 23 octombrie 2014

Sa fim frumoase cu MyLash



 Noua femeilor ne place sa fim mereu in pas cu moda,sa fim mereu frumoase si sa ne simtim adulate. Si cum moda este schimbatoare de la luna la luna ,de la anotimp la anotimp tot asa si noi ne dorim sa schimbam cate ceva la noi ,sa fim diferite  si sa fim in pas cu moda .Acesoriile fac parte din lumea noastra a femeilor si ne place sa ne accesorizm la fiecare tinuta cu altceva, dar care sa dea o nota aparte ,o nota de unicitate in tot ceea ce purtam si ne caracterizeaza.







 MyLash vine in intampinarea noastra zi de zi, anotimp de anotimp cu noutati care sa incante orice femeie ,la orice varsta si din orice categorie sociala. Aici gasim modele de gene false si accesorii care ne fac sa stralucim si fiecare privire a noastra nu va ramane neremarcata.


 Am hotarat sa imi cumpar si eu gene false din colectia de Gene tip banda.Genele false tip banda  pot fi de ajutor in orice situatie, indiferent daca aleg sa le port pe timpul zilei, seara la un eveniment important sau chiar pe scena,asta daca as fi cumva vreo actrita ceva.Dar cum nu sunt  actrita pe marile scene ale tarii pot sa fiu actrita pe scena vietii si tot m-ar remarca si pe mine cineva cu asa gene. E atat de usor sa le aplic incat nu le-as mai da jos nici cand ma culc.
 Acum ca gene mi-am ales, as alege si cate ceva pentru persoane dragi mie si care s-ar bucura foarte mult de cadoul meu si de alegerea mea.Am ales creioane de sprancene care coloreaza intr-un mod absolut natural sprancenele , oferindu-le in acelasi timp un look cat mai bine definit, cu ajutorul produselor profesionale pentru conturare, fixare sau iluminare.






 Ce nu pot sa las eu si sa nu daruiesc cuiva ceva deosebit este  Lacul de unghii Salon Perfect.Este foarte rezistent, se aplica uniform, iar culorile sunt intense.Mylash are cele mai electrizante combinatii de culori ce se regasesc in aceasta categorie: nuante puternice si vii de galben, verde, turcoaz, rosu si roz aprins, albastru, mov sau portocaliu. Oja profesionala, calitate garantata de Salon Perfect.




  Daca te-am convins si pe tine ,atunci pregateste-te de cumparaturi de pe Mylash cu ocazia Black Friday!




2 comentarii: