vineri, 3 octombrie 2014

Vacanta de iarna cu prietenii pe schiuri



 Stiti proverbul "sa iti cumperi iarna car si vara sanie",ei bine si mie mi se potriveste acest proverb exact ca o manusa.Caci dupa cum bine stiti eu iubesc natura si nici o zi nu as putea sa stau in casa .Imi place vremea  cand soarele dogoreste puternic dar imi place si atunci cand zapada imi scartie sub talpi si gerul imi arde fata si ma face sa rosesc .Nu ca as rosi de rusine cumva ci doar rosesc de la sangele care se lupta napraznic cu frigul si gerul puternic!

 Vara este foarte usor sa ma catar pe munte si sa ma bucur de toata splendoarea sa insa cand vine iarna si muntii se imbraca in straie albe de la varfurile ce stau de straja la palatele zeilor si pana la poalele sale unde s-a nascut vesnicia, trebuie sa fiu pregatita cu tot ce am nevoie sa escladez muntii si sa ma bucur de tot ce pot face pe o asemenea vreme.
 Iarna si muntele sunt pentru mine cea mai mare provocare caci adrenalina creste la cote maxime atunci cand impreuna cu prietenii mergem la schi. Si cum nu vreau sa las pe ultima suta de metri echiparea pentru acest sport de iarna mi-am facut cateva planuri si mi-am gasit echipament pentru schi doar la un clik distanta ,fara sa alerg prin magazine fara sa pierd timp pretios.





 Cu schiurile la purtator si cosul pregatit pentru cumparaturi am inceput sa imi adun cele necesare marii aventuri din aceasta iarna,"vacanta de iarna cu prietenii pe schiuri"!In primul rand am nevoie de clapari schi care sunt piesa de rezistenta atunci cand am de gand sa schiez.Fara ei nu se poate sa am legatura intre shiuri si talpi si sa alunec rapid si in siguranta.Si ca sa am mereu control asupra directiei si sa fiu si conectata la sol cand din intamplare risc sa deviez de la traseu este bine sa avem si bete de schi.









 Adaug in cosul de cumparaturi si o pereche de ochelari de schi ,nu imi doresc sa iau intre ochi vreo creanga ceva si sa imi ramana ochii pe creanga sau creanga in ochi si nici zapada care sare spre mine cand cobor cu viteza pe partie nu as dori sa ma deranjeze.Unde mai pui ca ochelarii de schi sunt si buni protectori ce atenueaza intensitatea culorilor care pe mine ma deranjeaza mereu.


 Cum  sa uit tocmai de casca care ma poate proteja atunci cand din viteza risc sa ma dau de-a berbeleacul si sa aterizez intre pomi sau intre mormanele de zapada.Deci casca cu sistem de ventilatie este prioritara pe lista de cumparaturi .In fata si in spate, canal de aerisire prin polystyrene pentru ventilatia optima si cu grilaj de otel protector. Catarama de otel. Carcasa are vopsire brilianta, si are un exterior ultrarezistent ABS. Captuseala interioara igienizat cu tratament Sanitized.


 De obicei nu sunt pre friguroasa insa nu pot sa renunt la imbracamintea specifica anotimpului iarna.Si nu pot sa ma imbrac pentru un asemena sport cu orice ,musai trebuie sa am si eu costumatie potrivta schiorilor de performanta.Altfel nu m-as simti bine si nici nu mi-as arata figura pe partie.Am adaugat in cosul meu de cumparaturi un costum asa de fite ,de culoarea rosie ,culoare care pe mine ma prinde foarte bine si ma incarca de energie pozitiva.

Geaca:




Pantaloni:





Caciula:


 Asadar cosul fiind plin ,ma declar multumita de achizitiile mele pentru marea aventura in natura,"vacanta de iarna pe schiuri cu prietenii" si astept cu nerabdare prima zapada!




5 comentarii:

  1. FRUMOASA CACIULA ASTEPT VACANTA DE IARNA SA MA BUCUR DE ZAPADA

    RăspundețiȘtergere
  2. dumitrascu lacramioara3 octombrie 2014 la 04:54

    felicitari pt.articol!-foarte utile produsele pt.vacanta la ski!

    RăspundețiȘtergere
  3. Pentru cine practica sporturi de iarna si iubeste frigul, informatii f. utile. Eu nu , dar ei iti vor multumi !

    RăspundețiȘtergere
  4. frumoase schiuri imi plac foarte mult superb articol

    RăspundețiȘtergere
  5. vacanta de iarna pe schiuri cu prietenii si astept cu nerabdare prima zapada! mi-a placut articolul

    RăspundețiȘtergere