marți, 27 martie 2018

Despre Dumnezeu,vise,cancer si minuni!



  Despre Dumnezeu,vise,cancer si minuni!

  Ai grija ce iti doresti s-ar putea ca un inger sa treaca pe langa tine si sa iti implineasca dorintele!
                                                                             

  In ultimii ani ai vietii mele m-am retras din lume,imi cautam linistea doar in natura,doar eu cu gandurile mele si cu un suflet tulburat.Imi facusem un obicei din a merge prin biserici si manastiri si cu o esarfa pe cap,trasa usor peste fata sa nu ma vada nimeni,imi rosteam in liniste rugaciunea mea catre Dumnezeu,il rugam cu lacrimi multe si amare sa imi indeplineasca o dorinta ascunsa si in locul ei sa imi dea mie cancer,sa imi dea cancerul pamantului in schimbul rugii mele.Ani la randul l-am rugat pe Dumnezeu sa ma asculte,ani la randul mi-am lasat lacrimile sa imi brazdeze obrazul si cand sufletul era cuprins de disperare,strigam la Dumnezeu si il intrebam unde este,de ce nu ma aude,de ce nu ma asculta,de ce nu imi indeplineste dorinta mea ascunsa si stiuta doar de mine.Intr-o zi am rugat pe un preot sa ma ajute,sa se roage si el pentru mine,sa ma ajute cum stie el mai bine,poate ca pe el il asculta Dumnezeu,poate eu nu aveam trecere inaintea sa,poate pacatele mele erau prea grele si prea multe.Preotul m-a privit si mi-a zis ca Dumnezeu mi-a ascultat dorinta si minunea s-a infaptuit si ca drept multumire sa aprind 99 de lumanari si sa multumesc pentru darul primit.Asa am facut,am luat lumanarile in mana si una cate una am aprins si la fiecare lumanare am multumit la Dumnuezeu pentru darul si harul ce s-a revarsat asupra familiei mele,fara sa stiu ca Dumnezeu nu implineste dorinte doar pe jumatate,ci le indeplineste in intregime,am uitat ce am cerut,am uitat ca am cerut cancer,am cerut cancerul pamantului in schimbul minunii mele.Timpul a trecut usor fara sa imi zica ca trece si chiar daca am observat ca ceva nu era in ordine cu trupul meu,nu m-am gandit ca cancerul imi macina incet si sigur trupul meu.Dar Dumnezeu este bun si indurator si intr-o zi cand se implineau 6 luni de la plata unui acatist,m-a luat hemoragia,m-am speriat insa a doua zi m-a lasat si am crezut ca totul va fi bine,insa dupa doua saptamani cand se implinea un an de la plata unui alt acatist,m-a luat hemoragia si nu s-a mai oprit.Am stat cateva zile fara sa fac nimic si in final am cerut ajutorul unei prietene ce era medic ginecolog si ea m-a invitat la spital sa vada ce am.A trebuit sa ma chiroteze sa imi poata opri hemoragia,dar hemoragia tot nu voia sa opreasca.Mi-au venit analizele dupa doua saptamni si eram atat de bucuroasa,imi iesise testul papanicolau perfect,dupa mine si acea analiza eram sanatoasa,doar analizele la ficat erau rele,dar le pusesem pe seama ca avusesem hepatita cand eram mica.Dupa inca 10 zile am primit de la prietena mea o hartie ce imi arata ca aveam cancer,acolo scria adenomocarcinom de gradul 2.Nu am stiut ce poate sa insemne si nici prietena mea nu mi-a zis ce am,mi-a zis doar ca ea nu ma poate opera din cauza polipilor de pe vasele de sange.Am cautat pe net si nu mi-a venit sa cred cand am citit ca de fapt adenomocarcinom inseamna cancer.Nu stiam ce sa fac,brusc nu mai eram femeia cea puternica care ceruse ani de-a randul cancerul pamantului.Am asteptat sa vina sora mea de la servici si i-am zis ca am cancer de gradul 2 si sa ma sfatuiasca ce sa fac si incotro sa o iau.Sincera sa fiu imi era frica de moarte,imi era frica de durerile care deja isi facusera prezenta in trupul meu.Am cerut ajutorul la o doctorita naturista,era prima la care am cerut ajutor,ea m-a chemat de urgenta la ea si mi-a dat un tratamnet naturist si un regim de viata fara carne,fara lapte,oua,branza doar legume,fructe si foarte putin procesate.Am inceput lupta cu cancerul,am inceput lupta cu mine insami.Am inceput sa am vise stranii,noapte de noapte,am visat ca un prieten din copilarie,decedat de cativa ani,venise dupa mine si mi-a spus sa ma pregatesc fiindca la ora 19 va veni sa ma ia,eu insa mergeam pe un hol mare si gri si ma jucam cu Dorin sotul meu si ca am zis ca nu voi merge nicaieri ca ma impac bine cu Dorin si el sa ma astepte mult si bine.Am visat ca fosta mea diriginta din scoala primara,decedata tot de cancer ma astepta pe un scaun si eu i-am daruit cateva perechi de sosete si am plecat.A doua zi dupa vis,am intrat intr-un magazin,am pus mana pe o pereche de sosete si am simtit ca sunt sosetele din vis,asa ca le-am cumparat.Zi de zi si clipa de clipa ma macina gandul ca voi pleca din lume si voi lasa pe cei dragi mie singuri cu durere in suflete.M-am gandit ca durerile vor fi grele si multe si am facut cateva copii la analize sa duc la medicul de familie,sa ma poata ajuta la final cu morfina care sa imi faca trecerea mai usor in lumea de dincolo.Sora mea,sora mea cea mica,ea m-a ajutat,a rugat pe vecina ei sa ma programeze la IRO Iasi sa vad care este solutia si daca am vreo sansa la viata.Cand am intrat pe holul spitalului,am ramas fara cuvinte,era holul din visul meu,mare,lung si gri.Profesorul m-a programat la analize in urmatoarea luna,chiar de Sf.Mihail si Gavriil si am plecat acasa.Sora mea voia sa le fac mai repede,insa totul a fost asa cum Bunul Dumnezeu imi harazise mie viata.Pe drumul spre casa,la margine de oras era o maicuta cu o sacosa mare de rafie in mana ce facea semne sa oprim si am oprit masina sa o luam,de obicei nu luam pe nimeni in masina,dar atunci am luat.La un momentdat maicuta a vorbit la telefon cu cineva si a zis sa lasam totul in voia Domnului,fiindca stie Dumnul cand se intalma totul,eu am zis ca acele cuvinte erau pentru mine si am lasat asa cum a spus profesorul sa fac intr-o saptamana a serie de analize si urmatoarea saptamana celelalte analize si apoi operatia.De sf.Mihail si Gavriil am facut toate analizele si de sf.Nectarie,izbavitorul de cancer am fost operata,am stat in operatie mai bine de 5 ore,am intrat in operatie inainte de ora 9 si m-am trezit la ora 20 cu sora mea la capataiul meu,nu am stiut nimic,nu l-am intalnit pe Dumnezeu dar stiu ca El a fost cu mine si in mine si m-a ajutat.A doua zi dupa operatie m-a dus in salon si acolo ma astepta mama Gina,o femeie ce semana perfect cu fosta mea diriginta.Ea m-a ajutat sa ma dau jos din pat,ea chema asistentele ori de cate ori era nevoie si va spun cu mana pe inima,acolo am cunoscut oameni minunati,acolo descopeream oameni noi care parca sufereau alaturi de bolnavi,erau acolo pentru mine si pentru toti acei asemenea mie.Profesorul care m-a operat si doctorita mea ma incurajau,imi spuneau mereu ca am scapat si ca pot sa imi continui viata,sa o iau incet,incet si viata va reveni la normal.Nimic nu a fost asa si nimic bun nu se intampla,dupa trei saptamani mi-au venit si analizele ce aratau ca cancerul meu chiar era cancerul pamantului si ca aruncase tumori in locuri in care nu trebuia,avusesem mai multe tumori si ca riscul sa recidiveze era foarte mare.Profesorul meu si doctorita mea incercau sa ma consoleze si cu ochii in pamant mi-au recomandat o doctorita oncoloaga si una radioterapista.Frica a pus stapanire pe mine,eu nu ma mai puteam controla,frica era cea care ma controla si m-am inscris la chimioterapie si radioterapie.Dupa prima chimioterapie,cam la doua ore dupa ce am lasat ca produsele chimice sa imi inunde trupul si sufletul,am inceput sa am dureri de nesuportat,aveam impresia ca toate celulele trupului meu explodeaza in mii si mii de particule.O noapte intreaga am suferit,o noapte ce se parea ca nu se mai termina.Sora mea vorbea cu doctorita mea naturista Doamna Maria Chihaia si dumneaei ii spunea ce sa fac sa pot trece peste durere.A doua zi m-am dus la biserica si am rugat pe preotul meu la care ma duc ori de cate ori ajung la Iasi,preotul Nicolae Stoian sa ma ajute,sa roage pe Bunul Dumnezeu sa nu ma paraseasca si sa ma ajute sa pot duce ce am de dus,oricare ar fi finalul.Am zacut mai mult de o luna,am trecut prin clipe ce cu greu pot fi descrise in cuvinte,am ajuns o leguma.Noroc ca aveam un tratament naturist ce ma ajuta sa elimin chimicalele din trup.Mereu ma intrebam de ce am lasat sa imi inunde corpul cu chimicale,oare Dumnezeu nu ne-a facut din dragoste pe toti,oare trupurile noastre nu sunt natura.Mi-am chimizat trupul la fel cum gradinarii chimizeaza gradina lor sa fie curata de ierburi,mi-am lasat trupul sa fie distrus cu buna stiinta asa cum noi oamenii distrugem pamantul cu chimicale care se intorc in trupurile noastre si care ne aduc bolile acestui secol,boli printre care se numara si cancerul.Acum lupt sa imi curat trupul de chimicale,incerc sa duc o viata normala,sa mananc mai natural,mai sanatos si incerc sa traiesc cu gandul ca Bunul Dumnezeu ma iubeste si ca oricare ar fi finalul,Dumnezu ma tine da mana sa nu ma ratacesc si sa pot duce tot ce am de dus in aceasta trecere efemera prin acest univers!
 

38 de comentarii:

  1. Mult curaj și multă sănătate, m-am gândit mult la tine și am sperat că Dumnezeu te va face bine. Da, trebuie să credem in Dumnezeu si sa ne rugam! Te pup si te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc din tot sufletul meu,in ultima vreme ma agat de oameni ca scaiul de cateii mei,am nevoie sa simt ca inca traiesc si ca inca sunt vie!

      Ștergere
    2. Ești un om minunat, eu te respect mult si te admir! :-*

      Ștergere
  2. Am dat de curand de acest articol, sper sa te inspire http://www.virale.ro/omg/un-ilustru-neurolog-rupe-tacerea-stresul-ura-invidia-provoaca-in-corp-un-ph-acid-favorabil-bolii/
    Multa sanatate iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Of Brandusa, imi pare nespus de rau ca ai suferit /suferi atat de mult. Eu sper sa fii puternica in continuare, Dumnezeu este alaturi de tine, totul va fi bine. te pup si te imbratisez cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  4. multa sanatate iti doresc! esti o femeie puternica, trebuie sa crezi si sa speri ca totul va fi mai bine si ca cineva acolo sus te iubeste!

    RăspundețiȘtergere
  5. Esti puternica, vei reusi sa treci peste aceasta încercare grea a vietii,te pup si te îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi pare rau ca trebuie sa treci printr-o astfel de suferinte! Dumnezeu este mare si cu siguranta este alaturi de tine! Mult curaj si multa sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  7. Trebuie sa mergi inainte.Multa sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  8. Este o suferinta mare pentru un om sa treaca prn ce treci tu dar nu poti renunta la lupta. Multa sanatate iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  9. DUMITRASCU LACRAMIOARA28 martie 2018 la 00:09

    DUMNEZEU SI MAICUTA DOMNULUI ARE GRIJA DE TOTI.....IMPORTANT ESTE SA NU TI PIERZI CREDINTA..SI SA SPERI CA TOTUL VA FI BINE!DOAMNE AJUTA!

    RăspundețiȘtergere
  10. Cuvintele sunt de prisos ,pentru ca ramai mut ,nu stii ce sa zici in asemenea momente de suferinta imensa! Totusi...eu cred ca Dumnezeu te va ocroti si cu ajutorul Lui,vei reusi sa te faci bine!Sanatate multa si sparanta ca totul va fi bine intr-o zi!

    RăspundețiȘtergere
  11. Trebuie sa ai incredere in Dumnezeu! Iti doresc multa sanatate si ma rog Domnului sa aiba grija de tine! Te pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  12. Multa sanatate, putere si incredere va doresc!

    RăspundețiȘtergere
  13. Mult curaj și multă sănătate, și soacra mea trece cam prin aceleași momente.Operație,chimio ..acum vreo 15 ani și mama a trecut prin aceleași proceduri .... dar acum e bine a depășit totul. Cu ajutorul lui Dumnezeu totul va fi bine !!!

    RăspundețiȘtergere
  14. Offf...ce iti doresti se pare ca si primesti la un moment dat. Trebuie sa avem mare grija. Multa, multa putere si sanatate.

    RăspundețiȘtergere
  15. Uneori Dumnezeu ne pune la tot felul de incercari pentru a ne arata cat de puternici suntem. Multa sanatate si multumim pentru ca ai ales sa impartasesti povestea ta cu noi. Esti un exemplu de om puternic.

    RăspundețiȘtergere
  16. Imi pare rau sa aud aceasta poveste trista. Sunt convinsa ca ai avut motive intemeiate sa ceri aceasta boala. Imi pare rau ca acum trebuie sa te lupti cu ea. Nu este greu, sunt convinsa de asta. Iti doresc sa crezi tot timpul in tine si in corpul tau. Conteaza enorm de mult sa vrei sa lupti in permanenta. Iti doresc sa nu ai dureri, sa fii bine si sa aud numai vesti bune

    RăspundețiȘtergere
  17. Multa putere iti doresc! Sa iti asculte Dumnezeu rugile si sa te faci bine!

    RăspundețiȘtergere
  18. :( Ma intristeaza povestea ta ... Mama a fost operata de cancer, in stadiu incipient, insa ceea ce ma doare e ca s-a operat singura, in Italia. A facut radioterapie, tot singura. Nu mi-a povestit niciodata cat de greu i a fost, iar acum, citind povestea ta, mi a dat lacrimile. Am fost cumva egoista, cand am aflat de cancer, ma gandeam ce m as face fara ea ... nici nu m am gandit cat de greu ii este ei ... Acum, dupa cativa ani de la operatie, isi face periodic contoale si aparent e totul bine. Apoi, un prieten, a aflat ca are cancer, la numai 26 de ani, baiat credicions, cu frica lui Dumnezeu. Cu ajutorul medicilor si a chimioterapiei, s-a vindecat. A trecut si el printr o operatie, acum e foarte vesel si neschimbat, insa ... bineinteles, nu stiu ce a fost in sufletul lui. Concluzia este ca ... exista viata dupa cancer. Trebuie sa fii pozitiva, precauta, dar fericita. Sper din inima sa te vindeci total si sa te bucuri zi de zi, caci orice zi in care ne trezim, e o binecuvantare. Asta e valabil pentru toti! sanatate multa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc mult pentru cuvintele frumoase,mereu am zis ca acesta boala este cea mai grea si ca nimeni nu scapa daca Bunul Dumnezeu nu de da zile,acum eu sunt eroul principal in acest film si sper sa imi dea bunul Dumnezeu putere sa duc ce am de dus!

      Ștergere