joi, 27 noiembrie 2014

Tort Biscotino (inima abetinei)




 SunFood impreuna cu Diva in bucatarie ne invita sa sarbatorim aniversarea #8aniSunFood in Romania.

 SunFood este unul dintre putinele branduri de conserve din tara care nu contin conservanti, E-uri si nici aditivi alimentari!

 Pentru a marca acest mare eveniment am pregatit ceva inedit ,cu totul special .Am pregatit un tort care se inscrie in parametrii urmariti de SunFood.
 Am pregatit un tort sanatos,usor de preparat si cel mai important ,acest tort este fara coacere.


Ingrediente:
-o cutie compot de ananas marca SunFood,
-500 gr.biscuiti obisnuiti,
-1 pachet de unt,
-1 esenta,
-1 plic zahar vanilat,
-2 banane,
-o portocala,
-250gr.stafide,
-500 gr.smantana,
-1 lingura cacao,
-4 linguri zahar.

Mod de preparare-
 Deschidem cutia de compot si turnam siropul intr-un vas,peste sirop adaugam stafidele si le lasam 15 minute sa se inmoaie.Dam biscuitii prin masina si adaugam untul topit la temperatura camerei,omogenizam totul foarte bine.Adaugam apoi esenta,bucatile de ananas si amestecam usor.Asezam jumatate din compozitie in tava ,apoi asezam frumos felii de banane si bucatele de portocala.Punem restul de compozitie si asezam cu lingura. Apasam bine sa nu ramana goluri de aer.
 In vasul de la robot punem smantana,zaharul si zaharul vanilat si mixam cateva minute.Punem 1/2 frisca pe blat si intindem cu un cutit zimtat sa iasa cat de cat frumos .In 1/2 frisca adaugam cacao de buna calitate,mixam cateva minute si ornam jumatate din tort.Dupa cum vedeti am ornat asimetric si unde am pus frisca alba deasupra am pus pe margine frisca cu cacao si invers.Am ornat cu forme facute din zahar.Pe partea maro am pus inimioare roz si pe partea alba am pus inimioare mov.Pofta buna!










13 comentarii:

  1. cred ca este delicios felicitarii arata super

    RăspundețiȘtergere
  2. arata foarte bine, se poate o feliuta si la noi?

    RăspundețiȘtergere
  3. dumitrascu lacramioara27 noiembrie 2014 la 10:54

    ...buna ...a mai ramas ceva?!.....trei portii prin curier!!!!-arata foarte bine.cred ca e si foarte gustos!

    RăspundețiȘtergere
  4. foarte frumos si cu siguranta si delicios :X

    RăspundețiȘtergere
  5. cat de bine arata! si sunt convinsa ca e si foarte gustos! trebuie neaparat sa il incerc si eu!

    RăspundețiȘtergere
  6. Sa stii draga Brandusa, ca iubirea aceea ,ce ai pus-o in savurosul tort ce l-ai pregatit, l-a facut sa arata asa de bine si sa fie atat de gustos....
    Te tzuc cu drag !

    RăspundețiȘtergere
  7. sper ca mi-ai oprit si mie macar jumatate din tortul asta minunat :D

    RăspundețiȘtergere