joi, 22 octombrie 2015

Bors de ciuperci




  Bors de ciuperci-Reteta maggi !

  Ingrediente:
  -doua fire de praz,
  -1/2 morcov,
  -1/2 pastarnac,
  -1/2 gogosar verde,
  -1/2 gogosar rosu,
  -1 cutie rosii cuburi ,
  - 1/2 plic bors maggi,
  - un castronel de ciuperci culese de mine de pe imas:)
  -1 plic maggi fidelicios cu gust de ciuperci,
  -cateva fire de leustean proaspat,
  -2 linguri de ulei.

  Mod de preparare :
  -Se spala firele de praz,se toaca marunt si se undesc cu putin ulei,se adauga legumele tocate marunt la undit si cand se patrund se adauga  ciupercile taiate felii.Lasam sa fiarba pana scade apa ce o lasa ciupercile,apoi se adauga cutia de rosii,apa,putina sare si se lasa sa traga cateva clocote.Se adauga apoi borsul maggi,dupa gust si preferinte si se mai lasa vreo cateva minute sa clocoteasca,apoi se opreste focul.Se adauga plicul de maggi fidelicios si se lasa cateva minute,apoi se amesteca usor.Se mai adauga cateva fire de leustean tocat fin.Sa aveti pofta dragilor!







7 comentarii:

  1. Imi place reteta.Borsul este foarte apetisant si cu siguranta delicios !

    RăspundețiȘtergere
  2. arata divin felicitarii brindusa multumesc pentru reteta

    RăspundețiȘtergere
  3. arata divin felicitarii brindusa multumesc pentru reteta

    RăspundețiȘtergere
  4. arata divin felicitarii brindusa multumesc pentru reteta

    RăspundețiȘtergere
  5. este preferata mea un deliciu culinar

    RăspundețiȘtergere
  6. Deoarece tot undesti in retete am cautat si in DEX cuvantul. Sensul l-am inteles din context dar eram curioasa ce spune el. Se pare ca e regionalism de care DEX-ul n-a auzit. Imi place cum te joci cu cuvinte pe care nu le-am auzit niciodata, textul prinde un aer parca de poveste si ma simt ca facand parte din el, ma atrage.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc mult,draga mea de aprecieri,dar este un regionalism ce se foloseste in Moldova,cu precarede in zona de nord :)

      Ștergere