vineri, 9 octombrie 2015

Conopida la cuptor





  Conopida la cuptor:)

 Ingrediente:
 -2 bucati conopida,
 -200 gr.cascaval,
 -100 gr.carnati sticks,
 -1 rosie,
 -200 gr.gogosari in sos,
 -1 gogosar verde,
 -1 lingura sare.

  Mod de preparare:
  -Se curata bucatile de conopida si se pun la fiert cu apa si sare.Cand se patrund cat sa intre furculita in ele,oprim focul,le clatim,desfacem usurel buchetelele de conopida si introducem in ele bucati de cascaval si  carnati.Ornam apoi cu gogosari in sos,gogosari verzi,felii de rosii si punem conopidele in tava pe o hartie de copt.Presuram cascaval ras si dam tava la cuptor la foc potrivit.Cand cascavalul incepe sa curga este semn ca mancarea noastra este gata.Sa aveti pofta dragilor!









11 comentarii:

  1. ce bine arataaaaa ... cred ca e si gustoasa ... super

    RăspundețiȘtergere
  2. Uuuu ce bine arata,si eu fac la cuptor un sufleu din conopida,si ieri tocmai am terminat o mancarica cu pui si conopida,imi place tare <3

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu am preparat niciodata conopida la cuptor. Dupa cum arata in poza cred ca este delicioasa. Voi salva reteta.

    RăspundețiȘtergere
  4. Cat de bine arata si cat de delicioasa trebuie sa fie !!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Cat de bine arata si cat de delicioasa trebuie sa fie !!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu ma omor eu dupa conopida, dar pe asta as manca-o

    RăspundețiȘtergere
  7. arata divin felicitarii o reteta minunata

    RăspundețiȘtergere
  8. arata delicios si savuros mi sa facut pofta

    RăspundețiȘtergere