marți, 13 octombrie 2015

Sa testam ZirFos!





 







  Sa testam si sa ne bucuram de Noul ZirFos, un produs ce se doreste a reface flora intenstinala datorita celor mai eficienţi ingredienţi activi descoperiţi până în prezent şi a compuşilor săi vitaminizaţi. Printr-o administrare simplă, Zir-Fos® reglează toate tulburările tranzitului intestinal, fiind singurul produs farmaceutic cu rezultate benefice atât în ameliorarea constipaţiei, cât şi în tratarea diareei, odată cu alte probleme specifice disconfortului abdominal.
 Eu am marea placere de a testa si de a va demonstra daca intr-adevar acest supliment alimentar isi merita locul intre produsele cele mai bune.Am primit o cutie cu 12 plicuri cu gust de caramel si am hotarat sa le iau in momentul cand consum antibiotice si cand consumul de legume si fructe ridicat, imi produc aciditate in stomac.Asa voi putea sa imi dau seama cat de bun este ZirFos asupra organismului.





  Astazi am consumat primul pliculet de ZirFos si m-am bucurat pentru inceput de culoarea placuta a lichidului din pahar si de gustul de caramel.Ceea ce este impresionant este culoarea galbuie care te duce cu gandul la gust de lamaie si nu la gust de caramel.La o plimbare prin gura a lichidului iti dai seama ca de fapt nu este gust de lamaie ci este gust de caramel.Deci impresionata in mod placut!

 Voi reveni cu un nou articol dupa doua saptamani cand voi termina tratamentul sa va zic cum se simte stomacul meu si daca imunitatea mea este la cote normale!


 Sa lasam acest filmulet sa ne duca in  lumea florii intestinale si sa vedem cat de bine lucreaza ZirFos!

2 comentarii:

  1. Multumim pt articol, Brindusa, si maica-mea are probleme digestive, poate ca e normal la varsta ei, dar uite ca o sa-i cumpar si ei Zirfos, poate isi gaseste leacul.

    RăspundețiȘtergere
  2. sint foarte bune produsele ZirFos am folosit si sint foarte multumita

    RăspundețiȘtergere