luni, 28 iulie 2014

Primesti si daruiesti

Daca vrei sa fii fericit pe deplin este bine ca atunci cand primesti ceva sa imparti cu cei dragi si cu cei mai putin daruiti ca tine,fericirea va tine mult mai mult!

SunFood Fructe Si Legume mi-a facut azi o bucurie !
Curierul a batut la usa mea si mi-a dus un pachet cu produse marca

SunFood Fructe Si Legume, produse castigate in cadrul concursului picnicsunfood 
Asa ca am decis sa impart totul cu prietenii mei.Am batut la usa prietenei si bunei mele vecina Ana si am facut primul dar si primul pas,insa am sa continui sa daruiesc tot ce am primit eu !

 



Produsele marca
SunFood Fructe Si Legume  sunt  produse naturale gustoase,hranitoare si usor de preparat si recomand cu placere tuturor aceste produse delicioase!



9 comentarii:

  1. felicitari, esti foarte generoasa....omului bun ii da Dumnezeu noroc si prosperitate, te pup Brandusa

    RăspundețiȘtergere
  2. Aghinitei Maria28 iulie 2014 la 03:42

    Felicitari! Asa esti tu Brindusa draga si ma bucur ca esti prietena cu mine! Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari atat pentru premiu cat si pentru faptul ca imparti cu cei dragi! :-*

    RăspundețiȘtergere
  4. dumitrascu lacramioara28 iulie 2014 la 03:57

    felicitari pt.premiu si pt gestul frumos !

    RăspundețiȘtergere
  5. FELICITARII PENTRU PREMIU SA LE FOLOSESTI CU PLACERE

    RăspundețiȘtergere
  6. MINUNATE PRODUSE DE VIS SINT CELE MAI BUNE

    RăspundețiȘtergere