miercuri, 16 iulie 2014

Ce inseamna pentru mine Blog Awards

Ce inseamna pentru mine Blog Awards?
Este oportunitatea de a ma face cunoscuta in lumea bloggerilor,chiar daca sunt la inceput de drum si inca nu am castigat decat o campanie,sunt foarte multumita ca fac parte dintr-o comunitate in care suntem respectati si ne respectam asa cum se cuvine intre oameni cu o gandire normala ,zic eu!
Insa la noi nimic nu se poate sa mearga frumos si corect caci daca nu suntem urmariti de zicale vechi din popor nu suntem multumiti si nu putem trai.Asa ca sa traiasca zicala "sa moara capra vecinului ca este prea grasa",chiar daca si capra noastra e la fel de grasa si frumoasa .
De ce oare nu ne putem bucura de binele celui de langa noi si sa incercam si noi sa facem la fel sau chiar mai bine.
De multe ori mi s-a intamplat ca atunci cand am castigat ceva sau cand am avut o tema frumoasa pe blog sau pe alta retea de socializare au sarit altii si m-au improscat cu noroi sau au incercat si chiar au reusit sa imi faca rau.nu as sti.Insa sa sari la gatul celor care chiar isi doresc ceva frumos pentru o intreaga comunitate de bloggeri,asta zau ca nu pricep!Este loc sub soare pentru fiecare ,asa ca zic eu sa trecem la sentimente mai bune,mai umane si sa aratam ca avem ,sau ca inca avem acel neuron si nu s-a inecat de la atatea ploi din aceasta vara!

 Va invit pe cei care aveti un blog si aveti ceva de zis sau  doriti sa va faceti cunoscuti sa participati Campanii si concursuri pentru bloggeri!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu