duminică, 27 iulie 2014

Am un nepotel ,vreau cadouri pentru el

 Am un nepotel ,vreau cadouri pentru el!

 Am un nepotel ,
 Tare buclucas de fel,
 Ziua intreaga el se joaca,
 Si nicicand nu oboseste.

 Astazi vrea masina noua,
 Maine vrea o trotineta,
 Vrea baloane colorate,
 Si culori sa deseneze.

 Vrea un zmeu ,
 Ca sa inalte.
 Astazi vrea sa Batman ,
 Maine vrea sa fie Superman !

 Puzzle-uri cu Benjamin ,
 Papion si el si tata,
 Un piarat de construit
 Si tapet cu dinozauri!


 Ce sa faci cand ai asa un nepotel si  mereu isi doreste jucarii noi,de unde atatea cadouri pentru copii?

Nici o problema eu am gasit solutia ideala sa imi multumesc nepotelul si am gasit o sumedenie de jucarii la preturi excelente si pentru toate varstele.Cadouri pentru copii ofera o gama diversificata de cadouri ce pot fi oferite copiilor vostri ,nepoteilor si tuturor celor care tanjesc un cadou.








CADOURI minunate!








5 comentarii:

  1. cadourile minunate fac orice copil fericit

    RăspundețiȘtergere
  2. dumitrascu lacramioara27 iulie 2014 la 09:58

    nepotii asteapta sa le faci cadouri!...si cand le gasesti la preturi acceptabile ..e si mai bine! felicitari pt articol!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cel mai frumos este sa primesti si sa daruiesti!

    RăspundețiȘtergere
  4. Gabriela Balasa Matei28 iulie 2014 la 05:29

    cele mai frumoase cadouri pentru micuti

    RăspundețiȘtergere
  5. NEPOTELUL E CUMINTE / SI FIRMA DE CADOURI NU SE DEZMINTE!

    RăspundețiȘtergere