marți, 28 iulie 2020

Suc asortat sau elixirul vietii!




   Suc asortat sau elixirul vietii!

   Azi va prezint un suc care vindeca aproape orice boala,vindeca bolile de ficat,stomac,vindeca cancerul.Eu il consum de aproape trei ani sau mai bne zis il consum dupa ce am aflat ca am cancer.Am folosit circa o luna de zile sub forma de salata deoarece nu aveam un storcator si nici nu imi permiteam sa imi cumpar atunci.As vrea sa va zic ca aveam analizele foarte rele,ficatul meu era distrus din cauza  cancerului care imi ucidea totul in trup.Dupa circa o luna de folosire,analizele mele erau in limite si asa am putut sa fiu operata,altfel nu ma puteau opera,deci il recomand celor cu cancer dar si celor care doresc sa traiasca sanatos!
  Ingrediente:
  -1 sfecla rosie,nu prea mare,nu prea mica;
  -2 morcovi;
  -1 cartof mic,cat mai natural,eu am folosit doi cartofi micuti crescuti de mine in ghivece uriase,in gradina mea;
  -1 bucata de telina,sa tot fie 1/4 dintr-o telina;
  -1 bucatica de ridiche neagra sa fie cam cat un galbenus de ou;
  -1 mar mare,am folosit 4 mere micute din gradina mea deoarece au multa vitamina C;
  -1 storcator de fructe.
  Mod de preparare:
  -Se curata toate legumele,merele doar se taie in bucati mai mici,se lasa cu tot cu seminte si coaja,se portioneaza si se dau prin blender,se consuma imediat ce s-a facut sucul,asa nu se caseaza si isi pastreza toate proprietatile.Se bea foarte repede ca si cum ai sorbi o bere.Imediat sucul se va duce in ficat si de acolo unde trebuie.Sanatate curata mai ales pentru cancerul de ficat!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu