marți, 16 septembrie 2014

Ciorba de fasole cu bureti si costita afumata

Ciorba de fasole cu bureti si costita afumata :)

Este toamna si  este vreme numai buna de iesit din casa  si de colindat padurile in cautarea buretilor de toamna ,a opinticilor care sunt foarte deliciosi si foarte sanatosi.Eu deja am dat iama prin padurile tarii noastre si am venit acasa cu bureti proaspeti din care am facut o ciorba excelenta!

Ingrediente pentru o oala de 10 kg.de ciorba :)-
300 gr.fasole alba,
1 castron mare de bureti gata fierti,
3 cepe,
300 gr.costita afumata,
50 ml.ulei,
2 morcovi,
2 radacini de pastarnac,
2 radacini de patrunjel,
1 legatura de patrunjel verde,
1 l bors acru,
2 linguri pasta de tomate,
2 lingurii maggi secretul gustului cu gust de gaina,
2 ardei capia rosii,
3-4 foi de dafin.

Mod de preparare-
 Se alege fasolea ,se spala si se pune la fiert cu apa , se lasa sa traga cateva clocote ,apoi se arunca apa,se clatesc bine boabele de fasole si se pun la fiert cu apa rece,adaugam intre timp morcovul tocat marunut,pastarnacul tocat,ardeii capia si radacinile de patrunjel.
 Curatam ceapa,o tocam si o punem la prajit in ulei,adaugam peste ea si costita afumata taiata fasii subtiri,prajim bine si turnam apoi prajeala peste fasole,adaugam buretii si lasam sa fiarba totul la mic ,adaugam magii secretul gustului si foile de dafin.cand fasolea este fiarta adaugam pasta de tomate si borsul dupa gust ,mai lasam sa traga un clocot si oprim focul,presuram putin patrunjel verdePofta buna!









5 comentarii:

  1. ciorba de fasolica preferata mea arata super

    RăspundețiȘtergere
  2. dumitrascu lacramioara16 septembrie 2014 la 07:13

    arata bine.cred ca e si gustoasa!-

    RăspundețiȘtergere
  3. O CIORBA DELICIOASA ASTEPT SA MA INVITI LA MASA

    RăspundețiȘtergere
  4. o ciorbita apetisanta este mincarea mea preferata fasolea felicitarii pentru reteta

    RăspundețiȘtergere
  5. Ciorba de fasole nu am mai facut de multa vreme, dar cu bureti nu am facut niciodata.

    RăspundețiȘtergere