sâmbătă, 8 noiembrie 2014

Emotii si adrenalina la Straja

Sa urci pana la Straja, ,sa privesti natura de sus si sa te incarci cu energie cat pentru o viata de om!

Aceasta vara am dedicat-o muntelui ,caci muntele este sufletul meu.Acolo eu ma simt acasa,acolo natura ma primeste cu bratele deschise ,ma cheama ,ma imbratiseaza si ma saruta.Acolo eu ating cerul si cerul ma primeste si ma binecuvanteaza.Ma imbat cu apa rece ca gheata ce se pravale peste stanci ,ducand cu ea povestea nasterii sale din inaltul cerului ,de undeva din universul zeilor.Acolo eu ascult simfonia naturii si simt cum sunt una cu natura si natura este parte din mine.
 Imi place mult sa colind si sa calc pe fiecare pietricica ,sa urc stanca cu stanca pana sus in varf de munte.
 Nicaieri in lume nu e mai bine la Straja,caci la Straja se organizeaza team building  pe munte ,sa  ne putem bucura de aventura si de adrenalina.

La Vila Alpin am gasit tot ce ne trebuia.Am gasit cazare de ***  pentru tot grupul nostru de prieteni,macare buna la restaurant,apa calda,echipament sportiv si personal amabil care ne zambea mereu si ne satisfacea toate dorintele.
 Ne-am bucurat de un program turistic variat inca din prima zi:
- ghidul nostru turistic ne-a pus la curent cu tot ce trebuie sa stim,
-am vizitat statiunea si locurile inconjuratoare,
-ne-am prezentat si noi obtiunile si dorintele noastre,
-am urcat pe stanci si am trait clipe unice,
-am coborat pe tiroliana ,
-am vizitat locuri minunate,locuri de poveste din Tara Hategului-manastiri ,cetati,biserici,Sarmisegetuza Ulpia Traiana,Muzeul Tarii Hategului,rezervatia de zimbri,
-am calcat pragul monumentelor istorice din muntii Orastiei (sistemul
cetatilor Dacice, Sarmisegetuza Regia, Costesti, resedinta regelui Burebista,
Blidaru),
-am pasit in lumea magica a lui Brancus si ne-am bucurat sufletul si privirea cu sculpturile sale de la Tg-Jiu,casa memoriala de la Hobita si Mansatirea Lainici,un loc plin de credinta si reculegere,
-ne-am delectat seara de seara cu programe de divertisment ,
-ne-am incantat papilele gustative cu tot felul de bucate alese.

Am trait clipe minunate ,clipe ce au fost daruite noua de catre natura si de catre Vila Alpin!

Abia astept sa vina prima zapada ,vacanta de iarna si sa luam drumul muntilor,spre statiunea Straja , sa ne bucuram de ospitalitatea celor de la Vila Alpin , sa ne bucuram de natura ce ne imbie si ne cheama ca intr-o cantare ce isi canta cantecul ce rasuna din inaltul cerului si pana jos la poale de munte, incarcandu-ne cu energie cat pentru o viata ,sau chiar mai mult!

Cu acest articol particip la SuperBlog 2014.