joi, 7 octombrie 2021

Rafinament si calitate cu balsamurile Silan Supreme!

 

 

   Rafinament si calitate cu balsamurile Silan Supreme!


 




  Am devenit de curand ambasador al marcii Silan Supreme si am primit spre testare un kit ce contine:

  -2x Silan Supreme balsam de rufe 1,5l;

  -1 sacosa reutilizabila pentru cumparaturi;

  -10x Silan Supreme Pleasure mostre.

  



  Prima reactie  a fost sa deschid capacele celor doua sticle de Silan si sa le miros,am vrut sa stiu care dintre ele este pe placul meu.Sincera sa fiu nu am stiut la care sa ma opresc,asa ca am zis sa Glamour.Pentru mine Glamour inseamna stralucire.

  Cele doua sticle contin balsam de rufe Silan Supreme,una este cu balsam Supreme Glamour si una este cu balsam de rufe Silan Supreme Elegance.

 -Balsamul de rufe Silan Supreme Glamour imbina note fructate cu parfumuri florale si lemn de santal care ofera rufelor o textura catifelata si un parfum unic.Dupa folosire casa era inundata de un parfum ce ma ducea cu gandul la o gradina plina cu flori,rufele erau catifelate si moi si narile mele se bucurau de o senzatie unica de placere!



  -Balsamul de rufe Silan Supreme Elegance imbina un mix de parfumuri floarele cu note fructate de o eleganta aparte.Dupa folosire rufele miroseau a flori si fructe ce m-au dus cu gandul la vara ce tocmai si-a incheiat misiunea dar care poate ramane in inima mea ori de cate ori deschid dulapul sau ma imbrac cu o haina spalata cu Silan.

  Recomand cu placere aceste minunate produse care readau rufelor stralucire,catifelare si un miros unic de parfum frantuzesc.

  Imbraca-te cu natura si starea ta va fi una unica,te vei simti senzationala cu noile balsamuri de rufe Silan Supreme! 

 

 

   

 

 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu