duminică, 20 martie 2016

Ruga



  Ruga!
  Doamne lacrimile mele au curs pe pamant si au sapat pe obrazul meu,vaduri line.Lacrimile mele erau sarate,insa pamantul udat cu ele dadea roada.Neghina se usca si graul rodea,florile albe udate cu lacrimile mele se prefaceau in curcubeu de culori,ce lumina drumul de la pamant la cer si tu Doamne te bucurai si sufletul meu era viu!
  Doamne,izvorul lacrimilor mele a secat si vadurile au ramas goale,pamantul s-a uscat,graul s-a prefacut in scrum si neghina a inflorit.Curcubeul s-a surpat si florile albe s-au prefacut in fum!
  Am inchis ochii si am plans cu sufletul,m-am rugat cu ochii sufletului meu si am zis:da Doamne iarasi izvor lacrimilor mele,sa se umple vadurile,sa moara neghina si graul sa dea roade,sa creasca florile albe,care udate cu lacrimile mele sa se prefaca in curcubeul ce se va ridica de la pamant la cer si sa il vezi Doamne in toata splendoarea sa.Sa-ti aduci aminte Doamne de legamantul pe care l-ai facut cu Noe si ca niciodata,oricat am fi de pacatosi,tu nu vei mai distruge creatia ta.Vei face Doamne in asa fel incat sa ne indreptam greselile noastre si viata sa fie frumoasa!
  Fie-ti mila Doamne si asculta ruga mea si lasa sa curga iarasi lacrimi din izvorul inimii mele.Nu pentru mine Doamne ma rog,ca eu pot rabda oricat,ma rog pentru creatia ta Doamne care este atat de minunata!

2 comentarii:

  1. Dumnezeu mereu ne asculta rugile daca acestea vin din inima. Si pe mine m-a ajutat mult rugaciunea mai ales in perioada in care am fost insarcinata. Astfel am reusit sa depasesc anumite probleme.

    RăspundețiȘtergere