joi, 23 iulie 2015

Vinete umplute



  Fiindca mi-am regasit o veche si draga pasiune pentru legumicultura si fiindca Bunul Dumnezeu a fost darnic cu mine chiar daca seceta din aceasta vara a uscat tot,am in gradinita mea tot soiul de legume din care voi hrani o alta pasiune,pasiunea de a gati si de a scrie pe blog!

 Vinete umplute!

 Ingrediente:
 -3 vinete,
 -1 rosie,
 -200 gr.sunca afumata,
 -200 gr.cascaval,
 -ierburi  aromate  (tarhon,oregano),
 -2 linguri ulei de masline,
 -putina sare si multa dragoste :)

 Mod de preparare :
 -Se spala vinetele,se sterg cu un prosop si se feliaza in felii subtiri, insa fara sa le taiem de tot ,sa ramana cativa milimetri netaiati.Desfacem usor feliile si presuram sare si ierburi aromate,apoi in fiecare deschizatura punem o felie de rosie ,una de sunca si una de cascaval.Asezam vinetele in tava in care am pus hartie de copt,presuram putina sare,ierburi aromate,ulei de masline si cascaval ras,apoi dam tava la cuptor.Cand cascavalul s-a topit atunci vinetele sunt facute.Sa aveti mare pofta dragilor si sa incercati aceasta reteta usor de preparat si cu un gust deosebit!












4 comentarii: