marți, 4 noiembrie 2014

Multumesc Cadouri Altfel pentru minunatul premiu













  Blog Awards si Cadouri Altfel  mi-au facut marea placere de a ma declara castigatoarea concursului organizat in cadrul editiei Toamna Bloggerilor 2014 .Si fiind castigatoarea premiului I,am avut  posibilitatea sa imi aleg produse din magazinul online in valoare de 300 lei.
 Produsele primite au fost  impartite dupa preferinte. O buna prietena a sfintit casuta si a primit din partea mea unul dintre produse de care eu m-am indragostit chiar de la prima vedere.Caci stiti cum este,daca vrei sa faci cuiva o bucurie daruieste-i ceva care si tie iti place mult!

 Setul de ceai chinezesc a fost daruit bunei mele prietene de casa noua.
 Un set deosebit de frumos , elegant,intr-o cutie superba cu incuietoare deosebita,cu matase in interiorul cutiei care da o nota de eleganta si protejeaza setul.




 Busola breloc  a fost daruita fiului meu pentru a se ghida in calatoriile sale atat  in natura dar si in calatoria pe drumul vietii.Cine stie poate il va aduce acasa macar cu gandul la parintii sai.Lucratura este fina si da o nota de eleganta celui care o poarta.






 Rama foto cu clepsidra am oprit-o pentru mine,deoarece mereu mi-am dorit o clepsidra pe biroul meu si in rama am sa pun o poza cu cei dragi mie.Lucrata foarte frumos  da o nota de eleganta biroului meu.






 Setul de ceai japonez va fi daruit doar sa avem posibilitatea de a ne bucura de o zi speciala.Ambalajul este elegant de culoare neagra si fiecare obiect isi are locul sau in cutie .Cuita se inchide cu magnet ,foarte usor  si perfect pentru a fi daruit.






Papusa de portelan mare este ceva drag inimii mele ,insa as fi mult mai fericita daca voi darui papusa unei nepotele ,asa ma voi putea bucura de doua ori.Este o papusa de colectie ,frumos lucrata,care merita sa stea in vitrina oricui este indragostit de frumos.






  Papusa de portelan mica este o minune  si va fi si aceasta daruita cuiva foarte drag mie.Papusa este de colectie menita sa indulceasca privirea si sufletul oricui se simte copil .







 Acesta este voucherul primit ca premiu si multumesc inca o data cadouri altfel si blog awards !





4 comentarii:

  1. Ma bucur mult ca ai castigat si ti-ai ales cadouri minunate mult . Si asa cum te stiu, imparti bucurii si celor dragi tie. Felicitari draga mea Brindusa! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Setul de ceai chinezesc este foarte frumos felicitarii

    RăspundețiȘtergere
  3. Setul de ceai japonez are o culoare superba sa le stapinesti sanatoasa

    RăspundețiȘtergere