vineri, 13 iunie 2014

Complex Apicol Veceslav Harnaj are grija de tenul nostru

Complex Apicol Veceslav Harnaj are grija de tenul nostru in aceasta vara!!
Dragii mei astazi am sa va vorbesc despre noile produse din gama Apidermin Lejer primite spre testare.



Sunt produse minunate care au la baza produse apicole,produse naturale care ne ajuta sa fim mereu frumoase si sa avem un ten sanatos.
Laptele demachiant lejer-Apidermin Lejer este foarte delicat cu tenul meu mixt,curata in profunzime ,curata delicat tenul de machiaj si alte impuritati si imi lasa senzatia de curatire ,de hidratare.

Lotiunea tonica hidratanta-Apidermin Lejer are asupra mea un efect racoritor ,un efect hidratant si porii se micsoreaza cu fiecare folosire  a produsului.




Crema lejera hidratanta de zi-Apidermin Lejer este tot ceea ce imi doresc in materie de hidratare si de protectie solara,fiind imbogatiata cu factor de protectie 15 imi protejeaza tenul si asa vara aceasta nu voi mai fi stresata de la petele care imi apar pe fata in fiecare vara de la razele solare.Este o crema usoara ,nu prea grasa care sa imi ingreuneze respiratia pielii si asta ma face mai mult decat fericita ,deci tenul meu este un ten"fericit".




Crema lejera regeneranta de noapte Apidermin Lejer  este o crema foarte lejera care imi hidrateaza tenul in profunzime ,se potriveste tenului meu mixt, are un parfum discret care iti induce starea de ralaxare si de bine si am senzatia de prospetime si tenul meu radiaza de sanatate!

Insa as dori sa va zic ca aceste produse sunt naturale de la albinute,imbogatite cu vitamine,unt de cacao si uleiuri .Asta ma face sa le folosesc cu mare incredere si recomand cu placere tuturor femeilor sa se bucure de aceste minunate produse-Produsele Apidermin Lejer



9 comentarii:

  1. Multumim pentru review. Produsele cosmetice romanesti sunt foarte bune si eficiente.

    RăspundețiȘtergere
  2. dumitrascu lacramioara13 iunie 2014 la 04:49

    produsele naturale sunt foarte eficiente.

    RăspundețiȘtergere
  3. nu le-am incercat insa daca le recomanzi tu, sunt absolut convinsa ca sunt dintre cele mai bune, pt ca altfel nu le-ai recomanda ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. buna multumim pentru review eu apreciez foarte mult produsele romanesti iar produsele naturale cu siguranta sunt cele mai bune

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu am mare incredere in produsele Apidermin.Chiar te invidiez pentru posibilitatea de a testa o gama completa.Cum si eu am un ten mixt, m-ai convins sa le incerc.

    RăspundețiȘtergere
  6. Felicitari Brandusa pentru produse,sunt minunate!

    RăspundețiȘtergere
  7. PRODUSE NATURALE CARE MERITA INCERCATE SINT SIGUR CA SINT SUPER

    RăspundețiȘtergere