miercuri, 6 martie 2019

Energie cat pentru o zi cu mierea Apidava!



  Energie cat pentru o zi cu mierea Apidava!







  Primavara este cel mai frumos anotimp,este timpul in care natura renaste si aduce la viata tot ce a hibernat peste iarna.Primele floricele au si inflorit deja,ghioceii,brandusele,zambilele puternic mirositoare ne imbata cu parfumul lor.Ma uitam la flori zilele astea si nu imi venea sa cred ca erau pline de albine.La inceput nu mi-am dat seama ce pazeste pisica mea cea neagra,ma gandeam ca poate ii plac si ei florile si sta sa simta parfumul,abia dupa cateva minute mi-am dat seama ca pisica mea pandeste albinele,pentru ea tot ce misca inseamna vanat si isi dorea tare mult sa prinda o albina.Deci primele insecte ce au primit primavara sunt albinele.Harnice,voioase si pline de viata incearca sa adune tot polenul si sa il transforme in miere,mierea care ne da energie zi de zi cat pentru o viata si chiar pentru o eternitate.Fara albine si fara  miere noi oamenii nu am fi sanatosi si nu am putea supravetui.
 Apidava iubeste mierea,iubeste viata,iubeste sanatatea si cu gandul la noi oamenii ne prepara produse din cele mai naturale si pentru cele mai diverse momente.Daca pana acum am savurat miere la borcanele de diferite marimi si in diferite combinatii,acum vom savura miere la pliculete de 15 gr.Acest nou ambalaj ne ajuta sa stim cat sa punem la o cana de ceai,la o cana de cafea si de ce nu pe o felie de paine cu unt.Pliculetele cu miere Apidava sunt bune de luat cu noi in calatorii,la servici si de daruit la cei care isi doresc sa deguste ceva usor,sanatos si foarte delicios.Mierea de albine Apidava la pliculete este o alternativa zic eu si pentru elevi la scoala,decat sa primeasca un corn de paine uscata sau niste biscuiti expirati mai bine ar primi un pliculet de miere.Mierea nu are data de expirare si fiind la pliculet este sterila,deci nu se pot lua boli si microbi,este sanatoasa si poate fi un adevarat aliment si medicament.
  Benficiile mierii de albine la pliculete:
  -pliculetele sunt lipite bine,deci nu se pot sparge sa curga mierea din ele;
  -un pliculet contine necesarul de miere cat pentru o ceasca mare de ceai sau cafea;
  -un pliculet ajunge pentru doua felii de paine cu unt;
  -mierea este sanatoasa si delicioasa;
  -mierea nu se altereaza si deci nu expira;
  -se pot lua pliculete in calatorii si la servici;
  -este alternativa la un mic dejun sanatos,plin de energie cat pentru o zi intreaga;
  -se poate consuma chiar si de catre copii scolari sau de la gradinite;
  -un pliculet de miere  este adevarata sursa de vitamine si enzime.
  Daca si tu iti doresti o viata sanatoasa in care tot ce consumi sa devina sanatos si plin de energie,atunci nu uita de pliculetele de miere Apidava,cu ele poti calatori chiar si in jurul lumii!

12 comentarii:

  1. am si eu pliculete cu miere de la apidava si imi place ca sunt portionate si le poti folosi oriunde si oricand!

    RăspundețiȘtergere
  2. Iubesc mierea! O folosesc aproape zilnic in bucatarie. Este un aliment super sanatos!🤗

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi-e pofta de paine cu unt si miere acum. Ador mierea, e ,,dulcele” meu preferat

    RăspundețiȘtergere
  4. Pliculetele cu miere de la apidava sutn atat de practice si utile. Pot fi luate oriunde.

    RăspundețiȘtergere
  5. E bine sa le ai la tine cand esti pe drum mai ales daca obisnuiesti sa ti indulcesti cu zahar ceaiul, eu nu il indulcesc deloc.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ador plicurile cu miere. Le primeam in restaurante cand comandam ceai. La cafea nu le-am folosit inca :D

    RăspundețiȘtergere
  7. De cate ori consum miere, imi da o stare de bine, de liniste, dar si multa energie.

    RăspundețiȘtergere
  8. Ador miere, iubesc cafeaua, ceaiul și chiar și laptele.
    Deși beau cafeaua și ceaiul neîndulcite, mă răsfăț uneori punând miere :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Mie-mi place laptele cald cu miere. Miam, miam!!! La o cană cu lăptic, pliculețul este doza perfectă! Și eu recomand!

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu am inlocuit zaharul din cafea si ceai cu miere, iar varianta aceasta la pliculet mi se pare foarte eficienta.

    RăspundețiȘtergere
  11. Foarte utile mi se par aceste pliculete. Le poti lua oriunde si oricand cu tine.

    RăspundețiȘtergere
  12. Eu consum zilnic miere. O lingurita dimineata pe stomacul gol si imi place mult. Sa stii ca ma simt mai energizata si am o stare generala foarte buna. Chiar am scapat fara raceala si eta mare lucru. Consider ca mierea mi-a fost de un real ajutor

    RăspundețiȘtergere