sâmbătă, 15 mai 2021

Calitate japoneza la preturi romanesti!

 

  Calitate japoneza la preturi romanesti!

 

  

 Cand mai ai doua zile pana la craciun si ti se strica masina de spalat rufe,ai doar doua oportunitati,ori o repari pe cea veche ori mergi si iti cumperi alta noua.Spre norocul meu ca nu am gasit pe nimeni sa imi repare masina.Cine sa vina acasa pentru masina de spalat rufe,cand toata lumea se afla in febra sarbatorilor,cand toata lumea sa gandea la brazi,beculete,cozonaci si caltabosi.Eu eram in alta febra,unde sa merg si unde sa ajung sa imi gasesc masina de spalat rufe potrivita casei mele.Am luat magazinele toate cu asalt,am verificat preturile la toate magazinele si am verificat si brandurile cele mai cunoscute.Ochii mi-au sarit spre o masina  de spalat rufe de o eleganta aparte dar pe care scria Toshiba.Ma invart prin magazin si chem un baiat de la raionul de electrice si electrocasince sa ma ajute cu informatii despre masini.

 -Buna ziua nu va suparati,as dori sa cumpar o masina de spalat rufe,ce imi recomandati?

 -Doamna sunt multe modele,va puteti alege in functie de pret si functionalitati!

 -Mi-as dori o masina buna la un pret nu prea ridicat!

 Si incepe baiatul sa imi expuna ce calitati si ce functionalitati au masinile aflate la vanzare.

 -Eu vad ca aveti masini de spalat si marca Toshiba ce imi puteti spune despre ele?

 -Nu prea multe doamna ca nu avem multe recenzii despre ele!

 Atunci am zis,lasa ca voi scrie eu o recenzie despre ele.,voi cumpara una deoarece stiu ca brandul Toshiba este unul renumit si foarte renumit nu doar in Japonia ci si in intreaga lume.Si uite asa mi-am cumparat eu masina noua de la Toshiba

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu