duminică, 15 decembrie 2019

Vine,vine Mos Craciun,anul asta de la Apidava!



   

    Vine,vine Mos Craciun,anul asta de la Apidava!







  Timpul trece repede si nici nu stii cand bate la usa Craciunul.Copii sunt foarte incantati si foarte bucurosi ca si anul asta Mos Craciun le va aduce daruri sub bradutul verde si frumos impodobit.Cand au putin timp liber invata poezii cu care vor sa il incante pe mosul,pe mine ma intreaba cu ce il voi omeni anul asta pe mosul,eu zambesc si le spun ca anul asta mosul vine de nu foarte departe,le spun ca mosul vine de aici chiar din Romania si ca le va aduce daruri romanesti.Anul asta mosul va veni de la Apidava Romania si le va aduce bunatati naturale si foarte sanatoase.Daca mananci sanatos vei fi sanatos,frumos si fericit,este noul slogan al familiei noastre!
  Am primit spre testare trei produse minunate,sanatoase si 100% romanesti,am primit si m-am bucurat de:
  Turta dulce cu miere,o bunatate de turta dulce,cu gust de miere,pufoase,moi si placute la gust,aroma de miere te face sa te gandesti la copilarie,la casa parinteasca si la mama care ne pregatea cu mare drag turta dulce.Toata casa se umplea de mirosul de miere cu scortisoara.

  Miere de tei,roua florilor.O miere speciala ca si roua de pe flori,daca nu te trezesti la timp sa te bucuri de ea,soarele se va spala pe fata cu ea si va straluci.Poate nu stiati de ce straluceste asa frumos soarele,ei sa stiti ca de la roua diminestii i se trage.Asa si mierea de tei,roua florilor este o minunatie a naturii adunata de albinute din florile frumos mirositoare de tei.Aceasta miere este sanatoasa,aduce liniste si echilibru in organism,este energizanta fiind o sursa de antioxidanti si vitamine.








  Esenta de propolis este un produs inovativ,ce nu contine alcool deci poate fi consumat de catre copii dar si de catre adulti.Se asimileaza usor de catre organism,se dizlova usor in orice lichid,cum ar fi ceaiul,este placut la gust,cu gust acrisor-astrigent.A nu se dizolva in lichide ferbinti!Este antinflamator,
 Actiunii terapeutice:
 -antioxidanta;
 -anti-tumorala;
 -antibiotica;
 -antimicrobiana;
 -antifungica;
 -analgezica;
 -antiinflamatoare.





 Aceste trei produse prezentate de mine sunt doar cateva din multele produse create de catre brandul romanesc Apidava.Pe saitul honey-land veti gasi spre comercializare produsele marca Apidava,produse minunate,sanatoase si 100% naturale.Produsele marca Apidava mai pot fi gasite si in diferite magazine online sau fizice precum:Farmaciile Bebe Tei, magazinele tip plafar Floare de Colt si RemediaVert).
  Nu lasa pe ultima zi cumparaturile pentru craciun,grabeste si comanda produse romanesti,produse traditionale,100% naturale,marca Apidava!




17 comentarii:

  1. Eu am renunțat la miere, polen etc. din motive etice.
    Ai încercat siropul de agave? Seamănă mult de tot la guat cu mierea.

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte faine produse mai ales esența de propolis este foarte bună pe această vreme

    RăspundețiȘtergere
  3. Mierea de la Apidava este cea mai buna pe care am incercat-o si nu exagerez, am incercat miere de la multe branduri dar nici una nu se compara cu cea de la Apidava.

    RăspundețiȘtergere
  4. Turta dulce e super delicioasa. Ne pleace mult.

    RăspundețiȘtergere
  5. Și mie îmi plac multe aceste produse Apidava. De fapt, toate produsele lor.

    RăspundețiȘtergere
  6. Turta dulce o savuram si noi cu mare pofta in aceasta perioada a anului!

    RăspundețiȘtergere
  7. Sunt foarte bune produsele celor de la Apidava! Si eu folosesc foarte des produse apicole!

    RăspundețiȘtergere
  8. Iubesc mierea in general si o folosesc des ca inlocuitor mai sanatos pentru zahar. Copiilor le place maxim

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi plac mult produsele Apidava, eu folosesc mereu esenta de propolis in ceai si e super.

    RăspundețiȘtergere
  10. Si noi consumam miere, in ceai, pe paine sau ca atare, mai ales in sezonul rece. Si o sa iau si esenta de propolis pentru ca e un bun antibiotic natural.

    RăspundețiȘtergere
  11. Bună doamnă și domnule.
    Sunt Simon Durochefort, sunt creditor privat și ofer împrumuturi online oricui mă poate plăti. Prin urmare, dacă aveți nevoie de un împrumut urgent vă rugăm să mă contactați doar prin poștă electronică și veți fi furnizat. Rata mea de dobândă este de 3% și ofer împrumuturi de la 5.000 de euro.

    Poștă electronică: simondurochefort@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  12. Produsele de la Apidava chiar sunt sanatoase si foarte bune. Sunt perfecte de daruit cu ocazia Craciunului

    RăspundețiȘtergere
  13. Sunt produse de foarte buna calitate!

    RăspundețiȘtergere