sâmbătă, 13 iulie 2019

Un ten sanatos cu cosmetice Apidava!




   Un ten sanatos cu cosmetice Apidava!

   Iarna nu-i ca vara,dar nici vara nu-i ca iarna si totusi nu conteaza daca e vara sau iarna,tenul nostru are nevoie de ingrijire tot timpul.Tenul nostru este oglinda sufletului nostru,un ten sanatos da frumusete interioara si exterioara.Daca nu ne place ce vedem in oglinda,sufletul sufera si trupul se va imbolnavi si nu ne dorim asa ceva.Apidava Romania vine si in aceasta vara cu o gama de cosmetice care sa ne ajute sa fim frumoase si sanatoase.Vara asta voi testa cosmeticele Apidava ce au la baza doua ingrediente de baza:mierea de albine,propolisul,precum si alte ingrediente naturale.





   

   Am primit spre testare produsul cosmetic natural Lapte demachiant (200ml.) si Lotiunea tonica purifianta (200 ml.),doua produse minunate pe care le recomand cu mare placere.


   Laptele demachiant contine:
   -unt de shea;
   -uleiuri vegetale;
   -propolis;
   -miere;
   -ceara de albine.
   Am pus pe discheta un strop de lotiune si cu miscari fine rotative am curatat tenul de impuritati de doua ori pe zi,dimineata si seara inainte de culcare si chiar daca eu ziceam ca am tenul curat,ca abia ce ma spalasem cu apa si sapun lichid,discheta arata ca tenul meu nu era curat,discheta era plina de impuritati.M-am bucurat sa vad cum tenul meu devenea stralucitor chiar de la prima curatare,punctele negre,excesul de grasime de pe fata mea dispareau.Vara asta tenul meu va radia de curatenie!
   Efectele laptelui demachiant:
   -curata si protejeaza epiderma;
   -revitalizeaza si improspateaza pielea;
   -hidrateaza pielea in mod natural;
   -stimuleaza circulatia sangvina.
 

   Lotiunea tonica purifianta contine:
   -miere;
   -propolis;
   -excract de flori de salcam;
   -ulei de menta.
   Am pus pe discheta o picatura de lotiune tonica si am aplicat pe fata dupa folosirea laptelui demachiant si fata mea s-a racorit,probabil de la uleiul de menta,am simtit cum patrunde in piele si cum pielea devine mai moale,mai catifelata si mai plina de viata.M-am simtit rasfatata,curata si hidratata.
  Efectele lotiunii purifianta:
  -antibacterian;
  -tonic si hidratant;
  -calmeaza derma iritata de la razele soarelui;
  -inlatura excesul de sebum.

  Cu doar doua produse naturale poti avea parte de o ingrijiere corespunzatoare,pentru un ten sanatos.
  Daca inca nu ai gasit solutia perfecta pentru un ten sanatos te invit si pe tine sa descoperi calitatile minunate ale acestor doua produse creata de Apidava Romania!


Un comentariu:

  1. Cred ca am varsta cand ar trebui sa incerc aceste produse. Dupa cum le prezinti, cred ca sunt bune. Eu am un ten sensibil. Crezi ca imi vor face bine?

    RăspundețiȘtergere