luni, 26 iunie 2017

Dacia Plant-plante din inima Daciei!


 

                                                                            

  Dacia Plant-plante din inima Daciei!

  #15ani #DaciaPlant #PasiunePentruSanatate 
  De 15 ani alaturi de noi,de 15 ani avem parte de sanatate oferita de natura si de cei care iubesc natura.
  Se zice ca forta noastra vine din interior,se mai zice si se stie ca seva ne-o tragem din pamantul in care ne-am nascut,caci noi suntem parte a naturii si natura este parte din noi.Cum sa nu iubim universul din care facem parte?Nu putem sa nu iubim,nu putem sa traim in natura si sa nu o iubim,sa nu o veneram si sa nu ne bucuram de tot ce ne ofera ea!Din aceasta mare dragoste pentru natura si tot ce ne ofera ea s-a nascut Dacia Plant.La crearea ei au participat tineri iubitori de natura ce au vrut sa arate lumii ca natura ne poate vindeca,natura este cea care ne ajuta sa fim sanatosi si plini de viata.Situata langa Brasov,Dacia Plant produce suplimente alimentare ce respecta intru-totul normele impuse fabricilor de medicamente.
  Toate produsele comercializate sunt obtinute din plante cultivate in culturile BIO ale companiei sau sunt achizitionate din reteaua de producatori interni,riguros verificati.




  Dacia Plant pastreaza traditiile si se inspira din ele,hranindu-se cu valori autentice din adancul sufletului neamului romanesc!


 Sanatatea omului este starea naturala a omului si produsele sunt 100% naturale!



 Cum orice eveniment si orice aniversare trebuie sarbatorita ca la carte,Dacia Plant a organizat un mare concert pe data de 2 iulie 1017 in Piata Sfatului din Brasov.Evenimentul este unul special cu multa muzica,surprize si cadouri marca Dacia Plant.Va concerta pe scena deschisa trupa Phoenix,renascuta din nou in al 55-lea an de existenta.


 
  La fel cum pasarea Phoenuix renaste mereu din propria cenusa asa renastem si noi la orice incarcare cu plante din natura-La mulţi ani, Phoenix! La mulţi ani, Dacia Plant!

14 comentarii:

  1. Mi-ar fi placut sa merg la concert. Sunt fan Phoenix

    RăspundețiȘtergere
  2. DUMITRASCU LACRAMIOARA27 iunie 2017 la 22:51

    FELICITARI PT ARTICOL!-FOARTE FRUMOS!-PRODUSELE SUNT FOARTE BUNE SI LE FOLOSESC CU INCREDERE!

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu folosesc produse Dacia Plant si sunt foarte multumita de ele. Sper sa ajung la concertul Phoenix.

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu folosesc produse Dacia Plant si mi-ar fi placut sa ajung si la concert :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu am mai folosit produsele lor, dar o sa le caut sa vad daca gasesc ceva potrivit pentru mine.

    RăspundețiȘtergere
  6. Traditia este buna mai ales cand produsele sunt de calitate si isi mentin nivelul.

    RăspundețiȘtergere
  7. daca eram prin zona, chiar mi-ar fi placut sa ajung la concertul phoenix!

    RăspundețiȘtergere
  8. Am folosit si eu produsele lor. Frumoasa initiativa de concert aniversar!

    RăspundețiȘtergere
  9. am folosit produsele lor, chiar am incredere in ei! mi-ar placea la Brasov acum!

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu am folosit niciodata produsele lor...dar, La multi ani Dacia Plant!

    RăspundețiȘtergere
  11. Dacia Plant au mereu produse naturale. Imi place ideea de concert :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Folosesc de ani buni produsele de la Dacia Plant pentru ca sunt naturale dar mai ales eficiente. este foarte tentant concertul, chiar mi-as dori sa ajung

    RăspundețiȘtergere
  13. Mi-ar fi placut sa se tina concertul la Constanta! cat despre produsele Dacia Plant numai cuvinte de lauda!

    RăspundețiȘtergere
  14. n-am mai folosit demult produse Dacia plant, cred ca ar fi timpul pentru niste ceaiuri

    RăspundețiȘtergere